Laatste Clubavond 2023

29 december was de laatste vrijdag van het jaar en tevens ook de laatste clubavond van 2023.
Onder het genot van een hapje en drankje hebben we even teruggeblikt op het afgelopen jaar. Tussen de hapjes en het terugblikken door hebben we in diverse groepen leuke biljartspelletjes gedaan.

Het bekende spel met het bord was daar een onderdeel van als ook het spel met de 4 ballen en het biljartspel met het kurkje. Na diverse voorronden te hebben gespeeld kwamen hier winnaars uit die in een finale met elkaar moesten uitmaken wie de beste van de avond was en met een lekkere fles wijn naar huis zou kunnen.

De Winnaars.

Zou rond, eigenlijk precies om 23.00 uur waren de winnaars van de 3 spellen bekend en kon de uitreiking van de flessen plaatsvinden. Met assistentie van Ron van Hummel kon de voorzitter de flessen uitreiken.

Hieronder de winnaars. Ton Hesse ( bordspel), Jan Raasing ( 4 ballen) en Willem Pardijs (kurkje)