De Triatlon wordt van september tot april op de woensdagmiddag gespeeld. Na loting ontstaan er diverse teams van 3 leden. Er wordt in de spelsoorten Libre, Bandstoten en Driebanden gespeeld. Het team dat aan het einde van de competitie boven aan staat is de winaar van het Triatlon toernooi.

Negen teams hebben in de periode oktober 2023 tot en met maart 2024 gestreden om het kampioenschap. Lange tijd was het erg spannend welk team dit speelseizoen de Triatlon zou gaan winnen.

Team F, bestaande uit Ben Braem, Johan l’Ami en Fred Vriesema), stond op de laatste speeldag slechts 6 punten voor op team H (André Gerhards, Toon de Haan, Ron van Hummel en Willem Pardijs). Na de laatste wedstrijd wist team F nog 5 punten voorsprong te behouden en zijn ze kampioen geworden met een puntentotaal van 467.

Het winnende team.