Nieuwe wedstrijd shirts

Met ingang van dit nieuwe seizoen spelen onze teams in de competitie van de KNBB in nieuwe shirts.
Deze shirts zijn gesponsord door de Jumbo Duiven. Op onze laatste clubavond van 2023 waren bedrijfsleider Sjoerd Beke en assistent bedrijfsleider Sam Goris uitgenodigd om naar de WijKern te komen voor een fotomoment met de teamleden. Op de foto staan ( bijna ) alle teamleden alsmede rechtsachter Sjoerd Beke en Sam Goris.

De nieuwe wedstrijdshirts.

Na het foto moment hebben Sjoerd en Sam de aanvang van de biljartspellen aandachtig bekeken onder het genot van een hapje ( die ook door de Jumbo beschikbaar waren gesteld) en een drankje. Langs deze weg bedanken we Jumbo Duiven voor het beschikbaar stellen van de shirts en de goede zorgen!

De sponsoren Sjoerd Beke en Sam Goris van Jumbo Duiven